مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:102023-05-30سياسي

دیپلماسی دولت سیزدهم گره گشای روابط بین الملل کشور شد 


با دیپلماسی دولت سیزدهم گره های بزرگی از روابط بین الملل در حال گشایش است به ویژه در ایام اخیر شاهد گسترش روابط با کشورهای همسایه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری ظهر سه شنبه در دیدار با امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز که در محل دفتر امام جمعه کرج صورت گرفت، ضمن تبریک دهه کرامت، به اشراف آیت الله حسینی همدانی به مسائل استان اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم با تمامی ظرفیت درصدد است که مشکلات، موانع و کاستی ها را برطرف کند.

وی ادامه داد: با دیپلماسی دولت سیزدهم گره های بزرگی از روابط بین الملل در حال گشایش است به ویژه در ایام اخیر شاهد گسترش روابط با کشورهای همسایه هستیم.

معاون امور اجرایی رییس جمهور با اشاره به اقدامات دولت در حوزه های اجتماعی و اقتصادی، گفت: بلحاظ شاخص رشد اقتصادی نسبت به 5 سال قبل از دولت سیزدهم شاهد رشد 4 درصد بودیم و در شاخص نفت این رشد به 15 درصد و کشاورزی 8 درصد رسید.

وی افزود: تورم نسبت به اسفند و فروردین گذشته به صورت نقطه به نقطه با کاهش رو به رو بود، از این رو دولت با اهتمامی ویژه بر روی این موضوع متمرکز شده است چراکه مستقیم با معیشت مردم ارتباط دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی دولت سیزدهم گره گشای روابط بین الملل کشور شد 

دیپلماسی دولت سیزدهم گره گشای روابط بین الملل کشور شد